3 comments on “La il·lusió d’una nit d’estiu

  1. Jaume, sincerament, m’has sorprés moltíssim! Sempre m’havies comentat que escrivies com a una petita afició però mai no vaig poder imaginar-me, fins ara, el grau de poeta que tenies dins, per falta de veure els teus textos; però ara, company, veig clarament que escrius maravellosament i, t’he de confessar que el teu poema aquí present m’ha emocionat; de debót’ho dic.
    No sóc ningú per dir qui és bo i qui es dolent en aquest art però, al meu paré, si hom aconsegeix emocionar a una altra… què més pot desitjar o envenjar dels més alts poetes de la història?
    Una salutació company, i merci per evocar-me aquesta imatge estiuenca; de veritat.

Deixa un comentari

