4 comments on “La guerra perduda

  1. Bones Sergi, benvingut al blog!

    El teu poema m’ha soptat en dos aspectes fundamentals per a la meva concepcció poètica: en primer lloc m’ha agradat molt la temática i com la tractes; trobo que has sabut encarar molt bé la relació bél·lica amb la social. Realment, almenys a mi, em transmets un sentiment profund… d’indignació? Aquesta paraula ara és delicada 😉 Em refereixo que es nota que creus que a la nostra societat hi han coses injustes. Sobertot el final és molt bo, quan amb l’últil vers deixes al lector “xocat”. També comentaré la meva especial atracció pel final de la tercera estrofa: realment és tal com ho contes.
    I en segon i últim lloc t’he de confessar que també m’ha sorprés la teva utilització de la rima, la qual (a opinió meva i totlament subjectiva) és una mica forçada. Jo no sóc partidari de la rima en gaires casos, i crec, doncs, que en el teu poema li faltaria una mica de “llibertat d’expressió”… no sé si m’explico. Penso que sense una mètrica i una rima que encorsetin al poema aquest surt més lliurement i amb tot el potencial de l’autor. Però com dèia és sols una humil opinió.

    Espero veure’t més sovint per aquí, realment crec que tens un bon potencial 😉
    Fins aviat!

  2. Sergi, estic d’acord amb tot el que t’ha dit en Max. El teu text és realment bo, però penso que la teva activitat creativa queda esclavitzada en la rima, i que podries fer textos molt més intensos i forts si intentessis utilitzar la métrica lliure.
    De totes maneres, m’alegra que hagis decidit participar amb nosaltres, i espero que això te serveixi per motivarte a escriure coses noves.
    Per cert, si vols, recorda que tens la opció de traduir els teus textos, de manera que puguin arribar a més gent. Pensa-ho i ja ens diràs alguna cosa. Benvingut.

  3. Gracies, per el meu pròxim poema aplicaré la mètrica lliure perque realment quan vaig escriure aquest crec que em vaig obsessionar una mica amb els números, gracies pel l’anàlisi intentaré seguir millorant.

Deixa un comentari

