2 comments on “Després de llegir Mercè Rodoreda

  1. Estimada Maria, quin poema més dolç que ens has oferit aquest cop!
    M’ha agradat molt, sincerament, i de la mateixa manera que sé que realment no és tant “maco” com aparentment sembla (vull dir que hi també hi veig un sentiment de dolor en un transfons) m’ha encisat en un sentit atmosfèric… no m’estic explicant gaire bé avui, XD. Em refereixo a que, igual com t’ho vaig dir en l’altre text teu, veig que saps crear una atmosfera que engoleix al lector, donant-li la sensació que li vos transmetre. Almenys és el que a mi em passa al llegir-los.
    M’agrada veure altres maneres d’escriure perquè, per exemple, jo no ho faig així. Crec que els teus textos són molt bons per als que escrivim, de la mateixa manera que, certament, la Mercè Rodoreda és una autora que sempre incita i motiva a escriure per tu mateix (comparteixo la teva passió per l’escriptora, 😉
    Fins aviat Maria, espero veure’t per qui!

    Max

  2. Has creat unes imatges meravelloses, i encara que hi ha un parell de versos que me trenquen una mica el ritme (res més subjectiu), no hi resta cap queixa, sinò una sensació d’haber gaudit moltíssim. Gràcies, espero que ens deleitis amb més textos com aquest.

Deixa un comentari

