3 comments on “Capvespre

  1. Un bon viatge, sens dubte, potser, pel que sembla, més interior que físic.
    M’agraden sobretot els ritmes ràpids que li dónes al teu poema, Cleo, amb aquests versos curts intercalats. Trobo que a part del missatge en si li atorgues a l’obra una emoció també musical, podríem dir. Per exemple aquest vers de “El silenci l’acull”, el trobo genial! I molt adequat, insisteixo.

    Cleo, espero que facis més viatges cap (many) profunds, tot escrivint, també: el viatge de la poesia porta molt lluny. Endavant!

    Max

  2. Realment és trobar-se de nou amb aquells dies d’infantesa el teu poema. M’agrada la innocència que fas servir per donar vida a moments i elements de l’entorn. Trobo, fins i tot, que es tracta d’una idealització.

    La desena estrofa fa que recobrem la consciència del temps. Pel meu gust i interpretació personal, està molt encertat.

    Tinc un dubte pel que fa a l’ortografia: quan escrius “aon” ho fas pel número de síl·labes o algun tipus de modificació poètica?

  3. Moltes gracies Maria per el teu comentari, m´encanta tenir companys de viatge en la poesia. La veritat es que sempre havia estat voluntàriament sola en això, i ara em fa molta il·lusió sentir que la gent es belluga i escolta als demés. T´explico el teu dubte:simplement ho escric tal com ho penso i ho dic, i “aon” habitualment ho pronuncio junt. Potser ortogràficament es més correcte “a on”. De totes maneres, gracies per dir-m’ho.
    Per cert, m’encanta el teu poema tant pausat, i tendre, crec que copsa perfectament l´aire de la Mercè Rodoreda, la seva atmosfera, es una autora que admiro i he llegit.M’agrada la imatge dels tres lliris que dónes i que em porta directament al seu món. Una abraçada Maria.

    Cleo.

Deixa un comentari

